Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka plików cookies.

Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast

Deklaracja dostępności

Centrum Usług Społecznych w Chmielnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://chmielno.naszcus.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 17 kwietnia
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W załącznikach do pobrania treść może być przekazywana za pomocą obrazu, ponieważ może być nieodpowiednio sformatowana
  • Zamieszczone informacje w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo, ponieważ były skanowane.
  • Niektóre elementy nietekstowe, umieszczone na stronie internetowej, 
    takie jak: zdjęcia, obrazki ozdobne, ikony, itp., nie posiadają szczegółowego opisu

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej używane są standardowe skróty klawiszowe.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paulina Balcerkiewicz — mejlowo p.balcerkiewicz@chmielno.pl lub telefonicznie 586856838.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Ustawa o dostępności cyfrowej określa maksymalny termin na reakcję podmiotu publicznego „bez zbędnej zwłoki” do 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

  • Budynek Centrum Usług Społecznych w Chmielnie  usytuowany jest w centrum miejscowości Chmielno na ul. Gryfa Pomorskiego 33.
  • Obsługa klientów realizowana jest na parterze.
  • Dostęp do budynku zapewniają schody wraz z podchwytem.
  • Nawierzchnia prowadząca do budynku jest utwardzona, ale nie jest wyposażona w ścieżki naprowadzające dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Korytarz na parterze budynku umożliwia przemieszczanie się osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózku.
  • Podmiot zapewnia dostęp do wszystkich pomieszczeń dzięki rozwiązaniom architektonicznym.
  • Podmiot zapewnia procedury ewakuowania, aby umożliwić ewakuację lub ratowanie osób wewnątrz budynku.
  • W trakcie załatwiania sprawy, pracownik CUS pomaga osobie niepełnosprawnej.
  • W budynku jest toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem środków wspierającyh komunikowanie się m.in.:

  • kontakt za pomocą poczty elektronicznej
  • przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych
  • przesyłanie faksów

Aplikacje mobilne

Centrum Usług Społecznych nie udostępnia aplikacji mobilnych.

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Lipiec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny: Filipa, Sylwany i Witalisa